Samenwerken

ANBI-status voor Stichting Verwonderwijs
Stichting Verwonderwijs heeft de ANBI-status (algemeen nut beogende instelling). Dat betekent dat je schenkingen die je doet aan Stichting Verwonderwijs onder voorwaarden kunt aftrekken in jouw aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting en dat is goed nieuws! Onderstaand tref je alle informatie aan.

Onze naam: Stichting Verwonderwijs

Actief sinds: 3 februari 2020

KVK: 77213947

RSIN/Fiscale nummer: 860936818

Adres: Contact met het bestuur leg je via info@stichtingverwonderwijs.nl;
andere gegevens kun je bij de KVK aanvragen.

E-mailadres: info@stichtingverwonderwijs.nl

In ons beleidsplan vindt je meer informatie over onze strategie, visie en missie (doelstelling), beleid en werkzaamheden, inkomsten en het bestuur.

Beleidsplan

Hier kun je binnenkort ons financiële overzicht downloaden! Voor nu kun je alvast onze begroting inzien.

Begroting-2020

SamenwerkenStichting verwonderwijs donaties

Ambassadeurs

Om onze missie te realiseren werken we samen met enthousiaste ambassadeurs die hun ervaringen met onze programma’s graag met anderen delen. Je kunt ze zomaar tegenkomen; dit zijn ze!

Chantal
Chantal Ambassadeur

Chantal is medeoprichter van Stichting Verwonderwijs en ambassadeur

Jurre
Jurre Ambassadeur

Jurre is (oud-)deelnemer van Get Real!

Samenwerkingen

Stichting Verwonderwijs werkt samen met diverse bedrijven om onze missie te verwezenlijken! Ook graag een samenwerking met stichting Verwonderwijs realiseren of verkennen? Neem contact met ons op en wie weet wat we voor elkaar kunnen betekenen!

Stichting Verwonderwijs werkt samen met:

365dagen succesvol
Fontys Hogeschool Pedagogiek